Vytvoření seznamů příjemců

Máte více skupin zákazníků? Potřebujete rozlišovat, komu zasílat konkrétní nabídky? Pak je ideální hned jako první krok vytvořit
seznamy příjemců. Pro základní použití stačí zadat pouze název a barvu.

  • Klikněte na “Seznamy”
  • V horní nabídce klikněte na “Vytvořit”
  • Nový seznam pojmenujte a zvolte pro něj barvu pro lepší identifikaci
  • Ostatní nastavení ponechte. Pro začátek je to tak nejlepší 🙂

Seznamů můžete opakováním tohoto postupu vytvořit libovolné množství.

Vytvoření/import příjemců (odběratelů)

Je čas naimportovat do aplikace Vaše kontakty, na kterých budete chtít provádět e-mailové kampaně. Zde si popíšeme jen základní metody. Pokročilé metody importu najdete v naší nápovědě.

  • Klikněte na “Odběratelé”
  • Kliknutím na tlačítko “Vytvořit” vytvoříte jednoho nového odběratele
  • Vyplňte všechna pole a klikněte na “Uložit”
  • Tlačítkem “Spravovat odběr” můžete uživatele přihlásit k odběru jednoho nebo více seznamů, které jste předtím vytvořili.

Import příjemců provedete přes nabídku “Odběratelé” > tlačítko “Importovat”.

  • Importovat ze souboru
  • Vyberte soubor ve formátu CSV s uloženými kontakty
  • ProfiMailing automaticky provede napárování vhodných polí a automaticky provede vyřazení duplicit a neplatných e-mailových adres, pokud je najde
  • Během importu budete moci vybrat, na jaký seznam si přejete tyto odběratele zařadit. Doporučujeme tedy neimportovat všechny uživatele naráz, ale zvážit, jaké odběratele chcete na kterém seznamu. Takto ze začátku je rozdělení nejrychlejší 🙂
  • Import z textu
  • Zde můžete vložit data napřímo do textového pole
  • Strukturu dat lze upravit přímo v poli
  • Zbytek postupu je stejný jako v předchozím případě