Statistiky doručení, otevření, prokliků, zařízení…
Přibližně do 30 minut od odeslání prvních e-mailů již uvidíte v nabídce “Statistika” první výsledky Vaší kampaně. Co vše zde zjistíte?
- Přehled: Zobrazuje kompletní přehled pro všechny kampaně nebo jen pro konkrétní vybranou. Snažíme se zachytit také podíly jednotlivých platforem a prohlížečů. Nechybí ani záznam otevření a kliknutí dle času. Vidíte tak jasně, kdy jsou Vaši odběratelé nejvíce aktivní.
- Detailní statistika: Zobrazuje detail (otevření, kliknutí, stav doručení) pro jednotlivé uživatele pro konkrétní odeslanou kampaň
- Mapa prokliků: Graficky znázorňuje, na jaké linky v e-mailu uživatelé klikali (v procentech)
- Detaily odkazů: Které linky a odkazy měly nejvíce unikátních kliknutí?
- Detail prokliku odběratelů: Zde uvidíte rozpad prokliků přímo na konkrétního odběratele
Se statistikami a daty lze samozřejmě dále pracovat a využít je k pokročilému plánování kampaní. V jaký čas Vaši odběratelé nejvíce otevírají e-maily? Nebylo by vhodné na tyto časy naplánovat automatické kampaně? A když ano, na které uživatele konkrétně? Toto všechno si popíšeme v dalších článcích.