Je čas vytvořit Váš první e-mail!

Nyní je čas na vytvoření Vašeho prvního e-mailu. To provedete v nabídce “E-maily”. Jako první je třeba zvolit, jaký typ kampaně chcete zahájit. Pro účely rychlého začátku s aplikací budeme pracovat jen s klasickou kampaní – tedy první volbou.

  • Zvolte “E-maily” > “Kampaně” > “Vytvořit nový e-mail”
  • Zvolte “Klasická kampaň” a klikněte na “Vytvořit”
  • Můžete vybrat z již připravených šablon, případně vytvořit novou
  • Pro vytvoření nové šablony klikněte na “Začít od prázdné šablony”
  • V novém blokovém editoru snadno vytvoříte jakýkoli e-mail pouhým přetažením a vložením jednotlivých prvků
  • Během tvorby můžete vkládat dynamický obsah jako: jméno odběratele, e-mail odběratele, datum a čas a mnoho dalšího, viz tvorba vlastních polí pro odběratele
  • Dynamický obsah vložíte označením bloku a stisknutím tlačítka “{ ; }” vpravo nahoře
  • Nezapomeňte vložit důležité odkazy jako odkaz na odhlášení odběratele! “Dynamický text” > “odběr” > “odhlásit/upravit odběr”
  • Po dokončení tvorby klikněte na “Použít”

//TIP:

Nechcete používat blokový (Drag&Drop) editor?

Chcete k tvorbě e-mailů použít klasický HTML editor, případně vložit již hotový kód, který máte připravený v jiné aplikaci? I na to je ProfiMailing připraven.

  • V menu klikněte na “Šablony” > “Vytvořit”
  • Zvolte “HTML” editor
  • V nově otevřeném editoru můžete pracovat ve dvou režimech
  • Záložka “Editor” – Toto je klasický HTML editor, který podporuje formátování textu, tabulek a vkládání mediálních souborů z úložiště (tlačítko “Mediální soubory”)
  • Záložka “HTML” – Toto je režim pro vložení nebo psaní vlastního HTML/CSS/Javascript kódu. Tento režim je určen pro profesionální uživatele. Veškerý kód, který vložíte, bude uchován. Tento režim neprovádí žádné validace ani parsování. Je proto ideální pro vytváření vysoce specifických e-mailů a šablon.
  • Po dokončení práce klikněte na “Uložit a ukončit”. Výsledek bude uložen ve formě nové šablony, kterou můžete použít pro novou kampaň.

Kampaň pojmenujte a vymyslete chytlavý předmět e-mailu. Můžete též přidat přílohy. Pozor – s velikostí příloh to nepřehánějte! Zde platí, že méně je více. V následujícím kroku vyberte jeden nebo více seznamů, na které chcete provést odeslání kampaně. Nyní nás čeká nastavení odeslání kampaně.

  • Vyplňte informace o odesílateli. Zde je možné vyplnit prakticky cokoli. Pro dosažení co nejlepšího výsledku ale velmi doporučujeme vyplnit vše dle Vaší spárované domény viz krok jedna.
  • Zvolte odeslat e-mail nyní (ostatní možnosti jsou popsány v detailní nápovědě)
  • Ponechte volbu “Sledovat tuto kampaň” zatrhnutou. V opačném případě nebudou pro danou kampaň sbírány statistiky.