Nyní je čas na vytvoření Vašeho prvního e-mailu. To provedete v nabídce “E-maily”. Jako první je třeba zvolit, jaký typ kampaně chcete zahájit. Pro účely rychlého začátku s aplikací budeme pracovat jen s klasickou kampaní – tedy první volbou.
Zvolte “E-maily” > “Kampaně” > “Vytvořit nový e-mail”
Zvolte “Klasická kampaň” a klikněte na “Vytvořit”
Můžete vybrat z již připravených šablon, případně vytvořit novou
Pro vytvoření nové šablony klikněte na “Začít od prázdné šablony”
V novém blokovém editoru snadno vytvoříte jakýkoli e-mail pouhým přetažením a vložením jednotlivých prvků
Během tvorby můžete vkládat dynamický obsah jako: jméno odběratele, e-mail odběratele, datum a čas a mnoho dalšího, viz tvorba vlastních polí pro odběratele
Dynamický obsah vložíte označením bloku a stisknutím tlačítka “{ ; }” vpravo nahoře
Nezapomeňte vložit důležité odkazy jako odkaz na odhlášení odběratele! “Dynamický text” > “odběr” > “odhlásit/upravit odběr”
Po dokončení tvorby klikněte na “Použít”
//TIP:
Nechcete používat blokový (Drag&Drop) editor?
Chcete k tvorbě e-mailů použít klasický HTML editor, případně vložit již hotový kód, který máte připravený v jiné aplikaci? I na to je ProfiMailing připraven.
V menu klikněte na “Šablony” > “Vytvořit”
Zvolte “HTML” editor
V nově otevřeném editoru můžete pracovat ve dvou režimech
Záložka “Editor” – Toto je klasický HTML editor, který podporuje formátování textu, tabulek a vkládání mediálních souborů z úložiště (tlačítko “Mediální soubory”)
Záložka “HTML” – Toto je režim pro vložení nebo psaní vlastního HTML/CSS/Javascript kódu. Tento režim je určen pro profesionální uživatele. Veškerý kód, který vložíte, bude uchován. Tento režim neprovádí žádné validace ani parsování. Je proto ideální pro vytváření vysoce specifických e-mailů a šablon.
Po dokončení práce klikněte na “Uložit a ukončit”. Výsledek bude uložen ve formě nové šablony, kterou můžete použít pro novou kampaň.
Kampaň pojmenujte a vymyslete chytlavý předmět e-mailu. Můžete též přidat přílohy. Pozor – s velikostí příloh to nepřehánějte! Zde platí, že méně je více. V následujícím kroku vyberte jeden nebo více seznamů, na které chcete provést odeslání kampaně. Nyní nás čeká nastavení odeslání kampaně.
Vyplňte informace o odesílateli. Zde je možné vyplnit prakticky cokoli. Pro dosažení co nejlepšího výsledku ale velmi doporučujeme vyplnit vše dle Vaší spárované domény viz krok jedna.
Zvolte odeslat e-mail nyní (ostatní možnosti jsou popsány v detailní nápovědě)
Ponechte volbu “Sledovat tuto kampaň” zatrhnutou. V opačném případě nebudou pro danou kampaň sbírány statistiky.